دستگاه ویپ و انواع سیگار الکترونیکی

درا ین وبلاگ اخبار پیرامون دستگاه ویپ و انواع سیگار الکترونیکی را پوشش می دهیم.

دستگاه ویپ و انواع سیگار الکترونیکی

درا ین وبلاگ اخبار پیرامون دستگاه ویپ و انواع سیگار الکترونیکی را پوشش می دهیم.

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

این مطالعه جدید که اخیرا در مجله New England Journal of Medicine به چاپ رسیده است، نشان می‌دهد که تاثیر سیگار الکترونیکی در مقایسه به روش‌های معمول ترک سیگار مانند چسب و آدامس حدودا دو برابر است. با این وجود دانشمندان اعلام کرده‌اند که تاثیری که هر دوی این روش‌ها دارند، عدد چندان بزرگی را نشان نمی‌دهد.

یک مطالعه در انگلستان که انجام آن حدود یک سال زمان برده است، نشان می‌دهد که استفاده از سیگار های الکترونیکی در مقایسه با مواردی دیگری مانند آدامس، تاثیر بیشتری بر ترک سیگار خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری و به نقل از نیویورک تایمز، این مطالعه جدید که اخیرا در مجله  New England Journal of Medicine به چاپ رسیده است، نشان می‌دهد که تاثیر سیگار الکترونیکی در مقایسه به روش‌های معمول ترک سیگار مانند چسب و آدامس حدودا دو برابر است. با این وجود دانشمندان اعلام کرده‌اند که تاثیری که هر دوی این روش‌ها دارند، عدد چندان بزرگی را نشان نمی‌دهد.


  • محسن

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد دو ماده شیمیایی که به عنوان اسانس در سیگارهای الکترونیکی کاربرد دارند به مجاری تنفسی آسیب وارد می‌کنند.

به گزارش ایسنا، متخصصان با تاکید بر اینکه دو ماده شیمیایی موجود در سیگارهای الکترونیکی به مجرای تنفسی آسیب می‌زنند، اظهار داشتند: یافته‌های بدست آمده بر ضرورت مطالعه بیشتر در مورد پیامدهای استفاده از این جایگزین سیگار بر بدن انسان تاکید دارد.

  • محسن

مطالعات جدید حکایت از آن دارد که سیگار الکترونیکی برای ریه‌ها مناسب نیستند و خطر ابتلا به بیماری قلبی و سرطان را به همراه دارند.

به گزارش ویپ ایکس ، به گفته محققان مرکز پزشکی روچستر،   خس‌خس سینه در افرادی که سیگار برقی مصرف می‌کنند بیشتر از غیرسیگاری‌ها است. 

چنین علائمی هنگامی رخ می‌دهد که راه هوایی موجب التهاب و تنگی شود که درنهایت باعث COPD، رفلاکس معده، نارسایی قلبی و حتی سرطان ریه می‌شود.

  • محسن

سیگار الکترونیکی در سال ۱۹۹۷ در کشور چین تولید شد و طولی نکشید که در این کشور و کشور‌های برزیل، کانادا، فنلاند، لبنان، هلند، سوئد، ترکیه انگلیس و ایران به فروش رسید؛ و هم اکنون مطالعات جدید حکایت از آن دارد که سیگار الکترونیکی برای ریه‌ها مناسب نیستند و خطر ابتلا به بیماری قلبی و سرطان را به همراه دارند.

به گزارش برق نیوز، این نوع سیگار‌ها در سال ۱۹۹۷ در کشور چین تولید شد و طولی نکشید که در این کشور و کشور‌های برزیل، کانادا، فنلاند، لبنان، هلند، سوئد، ترکیه انگلیس و ایران به فروش رسید؛ و هم اکنون با اینترنت و ماهواره و به کمک قاچاق کالا در کلیه کشور‌های جهان در دسترس است.

  • محسن
نتایج یک بررسی حاکی از آن است که میزان استفاده کودکان از سیگار الکترونیکی هر روز افزایش می‌یابد و آنها بیش‌ترین مصرف‌کنندگان این نوع سیگار هستند.
تصویر «کودکان» بیشترین مصرف‌کنندگان سیگار الکترونیکی!

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، نتایج یک بررسی حاکی از آن است که شمار کودکان و نوجوانانی که سیگار الکترونیکی استعمال می‌کنند، در 4 سال گذشته دو برابر شده است.

آمارها حاکی از آن است، کودکان 11 ساله نیز سیگار الکترونیکی استعمال می‌کنند و این آمار رو به افزایش است.

  • محسن

نتایج تحقیقات جدید در آمریکا نشان می‌دهد که سیگار‌های الکترونیکی می‌توانند باعث افسردگی و سکته قلبی شوند. دویچه وله صدای آلمان می‌گوید که مصرف سیگار الکترونیکی خطرناک‌تر از آن است که پیش از این تصور می‌رفت. اما سیگار‌های سنتی هنوز هم خطرناک‌تر هستند. 

  • محسن

در این مطلب به توضیحاتی درباره مضرات و معایب استفاده از دستگاه‌های سیگار الکترونیکی و قلیان الکترونیکی شارژی یا همان دستگاه‌های ویپ اسموک شارژی خواهیم پرداخت. دستگاه الکترواسموک که از آن به عنوان دستگاه ترک سیگار و قلیان هم یاد می‌شود، برای اولین بار در چین ساخته شد تا بتواند جایگزین سیگار و قلیان باشد با این تفاوت که بتواند مواد مضر در سیگار و قلیان را حذف کند و فقط نیکوتین‌های مورد نیاز بدن افرادی که به سیگار و قلیان مبتلا هستند را فراهم کند.

  • محسن

یک شرکت چینی نوعی سیگار الکترونیکی ساخته است که مدعی است دارای حداقل میزان نیکوتین و بدون مواد سمی سرطانزا بوده و دود آن از بخار آب تولید می‌شود.

این سیگار الکترونیکی که Crown ۷ نام دارد، شبیه به خودکار بوده و و از یک باتری، یک دستگاه بخارساز، ماده معطر و ماده گلیکول پروپلین تشکیل شده و بدون مواد شیمیایی، سمی و سرطانزا است.

در این سیگار الکترونیکی یا ویپ کپسولی نصب شده است که محتوی نیکوتین بوده و قابلیت شارژ دارد. این کپسول شبیه به فیلتر‌های کوچکی است که به جای اینکه نیکوتین را بسوزاند، بخار آب تولید می‌کنند.

  • محسن